مشاوره سئو

مشاوره سئو seo چیست ؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.

فرم درخواست مشاوره سئو

مشاوره سئو سایت

پرسونای کسب و کار

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی

تحلیل فنی و تکنیکال سایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی

تحلیل سئوی داخلی و خارجی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی

استراتژی سئو داخلی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی

استراتژی سئو خارجی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی

استراتژی و نقشه محتوایی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی

تحلیل نرخ تبدیل

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی

پادکست وب تریا

3 اکتبر 2020
موفقیت در کسب‌و‌کار اینترنتی نیازمند انجام کارهایی است که شاید برخلاف تصور سایرین باشد. سال...
1 اکتبر 2020
احتمالاً اگر کسب‌وکار اینترنتی داشته‌اید و با سئو سرکار داشته باشید لفظ سئو کلاه‌ سیاه...
1 اکتبر 2020
موفقیت در کسب‌و‌کار اینترنتی نیازمند انجام کارهایی است که شاید برخلاف تصور سایرین باشد. سال...

نظرات برخی از مشتریان

سوالات متداول

با بزرگ تر شدن فضای اینترنتی کسب و کار ها و همچنین رشد تعداد وبسایت ها، افراد برای بهینه هزینه کردن و گرفتن نتایج عالی نیاز به استفاده از تجربه های افردی دارند که سال ها در زمینه کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک تجربه کار عملی دارند. گوگل و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نیز پیچیدگی های خود را دارد و سایت ها با بزرگ تر شدن تیم و بیشتر شدن کیوردهایی که برای آنها ارزش ایجاد می کند حاضر به گرفتن مشاوره سئو می شوند. مشاوره سئو یعنی نشان دادن راه درست برای بهینه شدن یک سایت چه در مرحله تدوین استراتژی باشد و چه در مرحله نگه داشتن رتبه های یک.
اگر سوالات مشخصی درباره مشکلات سئو سایت خود دارید گرفتن مشاوره سئو کاری درست است. من جواد یاسمی مشاور و متخصص سئو هستم. اولین قدم قبل از جلسه مشاوره SEO شناخت فضای کسب و کار شماست. هزینه مشاور سئو سایت به صورت ساعتی محاسبه خواهد شد. در صورت مسخص بودن تسک های سئو حالت پرداخت براساس تسک انجام شده نیز مناسب است. پیشنهاد می کنیم قبل از بررسی خدمات مشاوره سئو آموزش های سئو مبتدی را مطالعه کنید.

اگر چند سال تجربه سئو و مدیریت یک تیم محتوا، طراحی سایت و سئو را برعهده داشته است و سایت های مختلفی را در کلمات کلیدی آسان و متوسط و سخت در گوگل به رتبه های یک تا 3 رسانده است، می توان گفت یک مشاور حرفه ای سئو سایت است. مشاوره سئو باید در سوالات زیر پاسخ های مناسبی به شما بدهد.

  1. آیا شما نمونه کارهای مختلفی دارید؟
  2. آیا می توانید افرادی را که از شما مشاوره سئو گرفته اند را به من معرفی کنید؟
  3. آیا برای جلسان مشاوره سئو فرایند خاصی دارید؟
  4. آیا شما در کنا مشاوره سئو خدمات سئو محتوایی و … را ارائه می دهید؟
  5. چقدر زمان نیاز است تا خروجی کار شما دیده شود؟
  6. مهم ترین تکنیک هایی که میخواهید برای سئو سایت من انجام بدهید چیست؟

شاید شما هم سوالاتی با توجه به شرایط خود داشته باشید پس برای گرفتن مشاوره سئو تمامی چالش ها و مشکلات خود و سایت را مطرح کنید. برخی از متخصصان یک جلسه مشاوره رایگان سئو به کسب و کارهای استارتاپی هدیه می کنند.

وظیفه مشاور seo بررسی و آنالیز سایت شما قبل از جلسه مشاور هست. می توانید سوالات سئو خود را آماده کرده و برای مشاور سئو ارسال کنید تا قبل از جلسه بررسی های لازم را انجام دهد و اگر نیاز به دسترسی سرچ کنسول یا سایت و هاست برای بررسی عمیق تر و دقیق تر داشته باشد حتما دسترسی را در اختیار او قرار دهید. مشاوره سئو وظیفه اجرای موارد مطرح شده را ندارد مگر براساس توافق و با پرداخت هزینه های اجرایی. وظیفه اصلی مشاور سئو راهنمایی تیم شما برای دیدن مسیر درست و انجام مواردی هست که به بهبود سایت در موتور جستجو کمک می کند. سئو فنی یکی از مهم ترین قسمت های سئو سایت است و بهترین مشاوران سئو در ایران نیز برای گرفتن مشاوره سئو فنی هنوز به دنبال افراد با تجربه عملی و دانش فنی عمیق هستند.

من در خدمات بهینه سازی موتور جستجو ارگانیک فنی، از بهینه سازی پاندا گرفته تا بازیابی پنالتی، تحلیل سلامت سایت تا مشاوره معماری سایت تخصص دارم. من نه تنها در سئو، تعدادی از مهارت های بهینه سازی جواد یاسمی که بخشی از خدمات سئو سایت هستند، بلکه تجربه قابل توجهی در زمینه مدیریت و کسب و کار و توسعه یک بیزیسن دارم. سرویس های سئو در4 بخش اصلی ارائه می شوند. 1- استراتژی 2- تکنیکال 3- محتوا 4- لینک سازی

  • معماری سایت با توجه به استراتژی کیورد-لندینگ
  • بهینه سازی ساختار کدهای HTML
  • استراتژی لینک سازی داخلی
  • تحقیق کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل سختی، زمان و هزینه کیوردها
  • تحلیل اولیه و پیشرفته برای سئو بیس بودن یک وبسایت
  • بهینه سازی کیورد در صفحات برای گرفتن حداکثر خروجی از الگوریتم پاندا
  • بازیابی جریمه گوگل، از جمله تجزیه و تحلیل بک لینک برای هر دو جریمه الگوریتمی و دستی
  • بهینه سازی جستجوی محلی
  • استراتژی های ایجاد بکلینک های کلاه سفید
  • ساختار پوشه بندی پروژه سئو جواد یاسمی
  • بهینه سازی استراتژی و فرآیندهای رسانه های اجتماعی برای SEO
  • صفحه بندی و تکرار مسائل و مشکلات مربوط به محتوا
  • rel = ساختار های کنونیکال منطقی
  • استراتژی های محتوای غنی و همیشه سبز، از جمله گالری عکس بهینه سازی شده جستجو، فیلم و پادکست.
  • نقشه های XML سایت برای جهت دهی به بودجه کرال
  • تجزیه و تحلیل سرعت صفحه و نمره 98 در جی تی متریکس و دیگر ابزارهای تست سرعت
  • پیکربندی افزونه SEO WordPress و همه افزونه های بک اند و فرانت اند وردپرس
  • نشانه گذاری معنایی و محتوایی از طریق schema.org
  • بررسی و گزارش دهی جایگاه و پیشرفت پروژه سئو
تدوین استراتژی سئو براساس نیاز کاربر و تارگت کردن یوزر اینتنت مهم ترین دلیل برای طراحی سایت بعد از استراتژی سئو است.
کسانی که در کلمات کلیدی گیر کرده اند و یا می خواهند در کلمات سخت جدید رتبه کسب کنند. کسانی که میخواهند افزایش ترافیک ارگانیک داشته باشند. سایت ها و وبمسترانی که برای رشد بیشتر سایت خود علاقه دارند از تجربیات بهترین مشاوران سئو ایران استفاده کنند.

توی جلسات مشاوره سئو وقتی در مورد کارهای چند ماه قبل صحبت می کنیم بسیاری از وبمستران و سایت ها به کارهای زیر اشاره می کنند.

  1. گیر کرده بودیم توی رتبه 14 و تعداد بکلینک زیادی ساختیم
  2. محتوا را به خاظر افزایش ترافیک بدون کیورد ریسچ به تعداد بالا تولید و منتشر کردیم
  3. اصلا به سئو فنی و ساختار سایت اهمیت ندادیم و هیچ آنالیزی نداشته ایم

تمامی موارد مطرح شده باید با جزئیات و بسیار حساس انجام شود پس بسیار دقت کنید.